xs4all:-klantenservice-onder-een-noemer
Advertentie


Als het aan KPN ligt, wordt Xs4all gewoon met KPN geïntegreerd. Hop, weg met de populaire merknaam, al moet de ondernemingsraad het er nog wel mee eens zijn. Het is natuurlijk een soap die al een tijdje loopt, hoe denkt u hierover? Of richt u maar een eigen provider op.

De KPN-soap gaat gewoon vrolijk verder, maar waar zeuren al die mensen eigenlijk over? Het gaat toch om een merknaampje dat al heel lang onder de vleugels van KPN opereert? Nou, het zou weleens iets ingrijpender kunnen zijn. KPN wil namelijk de afdelingen techniek & operatie, klantcontact, hr en commercie samenvoegen. Daaruit blijkt wel dat Xs4all nog steeds aardig als eigen bedrijf functioneert.

De meest gehoorde ‘klacht’ is dat mogelijk zo de kundigheid van de klantenservice verdwijnt. Maar het addertje zit wellicht ergens anders onder het gras: de mogelijkheden die Xs4all bood aan zijn klanten.

Klanten met ingewikkelde eisen, zoals een vast ip-adres, het eigen netwerk van Xs4all met zijn eigen backbone en eigen modemkeuze. Dat soort zaken zou volgens KPN wel elders in de dienstverlening van KPN terug moeten komen, maar hoe dat dan zit met niet-zakelijke abonnementen blijft nog onduidelijk.

Hoe denkt u over deze ‘soap’?

Advertentie

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in